23 listopada 2013

Neon jesienią!

Hey!
Pora jesienna zdecydowanie kojarzy się tylko z monotonnymi  kolorami. To wtedy na ulicach królują takie barwy jak: czerń, brąz i odcienie szarości. Jednak ja osobiście postanowiłam przełamać to zjawisko i założyć neonową sukienkę. W połączeniu z bluzą z motywem kwiatów tworzy ciekawe zestawienie i choć wg niektórych osób taki zestaw sprawdza się tylko letnią porą dla mnie świetnie pasuje także o tej porze roku. W końcu polska złota jesień zaskoczyła nas na tyle pozytywnie, że póki co trzeba w pełni korzystać z jej uroków i pozwalać sobie na tak energetyzujące stylizacje ;)
Czekam na Wasze komentarze!










|buty/shoes: SylePit | sukienka/dress: sh |kurtka/jacket: Dresslink.com|

Tekst:A. | Photo:K.






Kolejna wyprzedaż na Romwe właśnie trwa :) 

Romwe Top 8 Styles Sale!
Date: Nov 20 to Nov 26
Round 1: Share ‘win free page’ and win free clothes:
Round 2: Save more with extra coupon 
Round 3: Buy 3 and more get 1 for free



26 komentarzy:

  1. sukienka jest super, świetny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie to wygląda, patrząc na taką stylizaję zapomina się o tym, że to już końcówka listopada, jest przytłaczająca jesień. Oby więcej takich barwnych, energetyzujących zestawów na ulicach i od razu zapominałoby się o szaroburej jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  3. wkurza mnie ze robisz takie dziubki, chyba ze masz taki normalny wyraz twarzy w co watpie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie taki neonowy kolor jest za zimny na tą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no bardzo fajnie!
    super sukienkę w sh upolowalas!!

    obserwuję! :)
    http://splitmyself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem za tym żeby jesienią i zimą nosić takie mocne kolory ! Sukienka i kurtka bardzo mi się podoba ! Świetnie wyglądasz :-)

    Pozdrawiam :-)

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ostre kolory jesienią :) Na przekór szarej pogodzie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastic pic , very nice jacket
    Don't forget to join my $30 certificate giveaway
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/11/dressale-30-certificate-giveaway.html?m=0
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie super! :D Wyglądasz przepięknie, świetnie się to komponuje razem i w dodatku wygląda elegancko, dziewczęco i wygodnie! Trafiłaś w mój gust.:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny neon :) ślicznie w tej sukience wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sukienka!
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka tam jesień, ja już zimę czuję :p

    OdpowiedzUsuń
  13. zdecydowanie jestem za noszeniem kolorów jesienią i zimą, piękne zestawienie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja i kolory!

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa stylizacja :) cudne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I bardzo dobrze... Nie trzeba odkładać na dno szafy ubrań w żywszych kolorach. Bardzo Ci do twarzy w sukience i bluzie. W mojej poczekalni też zdjęcia w sukience w kolorze funkcji. Tak trzymaj, bo wyglądasz ślicznie! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie mam nic do neonowych czy w ogóle kolorowych rzeczy jesienią, tylko pytanie brzmi - czy w tej przewiewnej sukieneczce nie jest Ci za zimno? ;) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka jest słodka. Z kurteczką powstal zgrabny duet. Kto powiedział, że nie można nosić neonów jesienią... Zdjęcia są bardzo radosne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz;) Z przyjemnością dowiemy się co sądzicie o naszych postach i blogu.
Jeśli nas obserwujesz, napisz w komentarzu- na pewno się odwdzięczymy:)

Pozdrawiamy: Klaudia i Anita!