24 listopada 2013

Leather skirt and shoes

Hey!
W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać mój najnowszy zakup. Już od dawna planowałam zdobycie takich butów jednak nie mogłam trafić na idealne. Zanim kupiłam ten model, przeglądałam i przymierzałam wiele różnych rodzajów, lecz zawsze okazywało się, że albo są niewygodne, albo mają zbyt szeroką cholewkę lub też zwyczajnie nie były w moim guście. W końcu trafiłam na te! Wykonane są ze skóry dzięki czemu komfortowo się w nich czuję. Świetnie sprawdzają się o tej porze roku, bo na razie (jak dla mnie) za wcześnie jest aby założyć ciepłe kozaki. W dodatku pasują do wielu zestawów nadając im mniej formalny charakter.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć! ;)








|buty/shoes: River Island| spódniczka/skirt: Choies |płaszcz/coat: Romwe| sweter/jumper: River Island|rajstopy/tights: Foymall | naszyjnik/necklace: DIY|

Tekst:A. | Photo:K.







Kto chciałby przygarnąć  taką bluzę? 

Już teraz do zdobycia na Romwe :) 



Romwe “Rose D” sweatshirt

Have it at bargain price $1.99 on 26th Nov or for FREE!


 you will have bigger chance to win!

Don’t miss, girls!






Romwe “Rose D” flash sale, only 24 hours!


$19.99 only, with original price $39.99, on 26th November!
500 pieces, but size M is only 200 pieces!

4507 customers have already added “Rose D” to their shopping bag, so adding it into your shopping bag in advance, and then you can pay directly when it begins just in case it's sold out.
24 hours only!

Don’t miss, girls!!!
And a special coupon for you, my lovely fans, on 26th Nov. to buy “Rose D” : 10%offrosed







Romwe Black Friday Sale

Up to 75% off, over 3000+ styles

Biggest discount! Most styles ever!

Date: 11/26/2013 -11/30/2013
Go: www.romwe.com?facebook=OdysejaModowa




31 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że się nie obrazisz.:) Buty mi się nie podobają ale cała reszta jest po prostu prześliczna.<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooo, ale super :) Masz ekstra rajstopki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. rajstopy i spodniczka są po prostu boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny sweterek!!
    wydaje się być taaaaaki milusi!!
    butki świetne!

    pozdrawiam i oczywiście obserwuję!
    Marta

    www.bepretty.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne buty! Wbrew pozorom najtrudniej jest kupić proste, czarne buty. Żeby wyglądały na klasyczne i stylowe, a nie bazarowe. Twoje są w jak najlepszym guście ;) Zazdroszczę. Obserwuję nieliczne blogi szafiarskie i cieszę się, że własnie ten ;) Pozdrawiam gorąco! PS. Skąd ten piękny biały puchaty sweterek? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak nahbardziej w moim stylu !!
    widzę, że mamy te same spódniczki :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zestaw jak najbardziej w moim stylu:) piękny sweter <3

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne buty, niby wszędzie pełno jest wszystkiego, ale jak już ma się coś kupić to zawsze coś nie pasuje hehe :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw, bardzo mi się podoba - w całości:)

    OdpowiedzUsuń
  10. te buty <3 Mam nadzieję ,że sprawię sobie taki zakup jeszcze w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowe buty są tak samo świetne jak cała stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie pomyslalabym ze z tak prostych rzeczy mozna stworzyc cos tak ciekawego. Urocze rajstopki przelamane butami ktore sa ciezkie i wyrazne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna stylizacja! Uwielbiam takie włochate sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Całość bardzo ładnie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześlicznie wyglądasz. Jesteś bardzo zgrabna dziewczyną. Cudne zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealnie! Świetny set, bardzo mi się podoba to połączenie ;-)\
    Pozdrawiam

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja !
    Wspólna obserwacja? Co ty na to? Daj znać :D
    http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny sweterek <3 super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz;) Z przyjemnością dowiemy się co sądzicie o naszych postach i blogu.
Jeśli nas obserwujesz, napisz w komentarzu- na pewno się odwdzięczymy:)

Pozdrawiamy: Klaudia i Anita!