28 listopada 2013

Kilka kosmetycznych nowości

Hej!
Kilka dni temu spotkała  nas bardzo miła niespodzianka. Odwiedził nas kurier z mikołajkowymi prezentami od Forte Sweden.
Każda z nas otrzymała swój zestaw złożony z:
- żelu z olejkiem arganowym,
-odzywki odbudowującej do włosów
-maski regenerującej do włosów
-hipoalergicznego mydła oraz masy próbek
Już zabrałyśmy się do testowania, więc w najbliższym czasie spodziewajcie się recenzji :)
A może miałyście już do czynienia  z którymś z tych kosmetyków  i chciałybyście się podzielić swoją opinią?
Czekamy  na komentarze :)







Romwe Black Friday Sale
Up to 75% off, over 3000+ styles
Biggest discount! Most styles ever!
Don’t miss, girls!
Date: 11/26/2013 -11/30/2013





Tekst:A&K, Photo. K.

24 komentarze:

  1. oo czekam na recenzji maski do włosów !!

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim przypadku olejek arganowy sie totalnie nie sprwdza. Nienawidze jego zapachu przez co nie jestem w stanie go uzywać :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Niczego nie używałam więc czekam na recenzje- może coś jest warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie mam na twarzy olej arganowy :) Przyjemnie się rozprowadza, ładnie pachnie, ale na efekty poczekam do jutra ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy o nich nie słyszałam, ale chętnie poczytam recenzję ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. też dostałam te cudeńka :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Never seen this range , looks promising
    Do come and join my $30 certificate giveaway with 2 winners
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/11/dressale-30-certificate-giveaway.html?m=0
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kosmetyki ;-) pozdrówka dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesting product!
    Cute blog, what about following each other via GFC and Bloglovin? Just let me know!
    xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji jeszcze testować tych kosmetyków, ale chętnie zapoznam się z ich recenzją :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta maska wygląda ciekawie ;) Wspaniała przesyłka !! ;)
    Obserwuję !


    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kosmetyki - odżywka Mrs. Potters jest rewelacyjna. Polecam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie miałam okazji próbować tych kosmetyków ale chętnie przeczytam recenzje, mam ostatnio fioła na punkcie pielęgnacji włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. super niespodzianka, ja nie znam tych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kilka wersji produktów Mrs. Potter - swego czasu byłam z nich zadowolona, dziś szukam czegoś innego w kosmetykach, ale te krzywdy nie zrobiły ;)
    żele pod prysznic i mydła hipoalergiczne także nie robią krzywdy,
    będziesz zadowolona :)

    Dziękuję za odwiedziny!
    Będę do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. żel z olejkiem na pewno świetnie nawilży skórę , uwielbiam takie kosmetyki <3

    OdpowiedzUsuń
  18. so cool. thanks for sharing. wanna follow each other ? let me know it on my blog. xx

    http://fleuryina.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  19. taka kuracja by i mi się przydała ;) czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ciekawa tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz;) Z przyjemnością dowiemy się co sądzicie o naszych postach i blogu.
Jeśli nas obserwujesz, napisz w komentarzu- na pewno się odwdzięczymy:)

Pozdrawiamy: Klaudia i Anita!