4 marca 2013

Make up // Sleek Oh So Special

Hej!
Dzisiaj  mam dla was makijaż, który wykonałam przy użyciu paletki Sleek Oh So Special, którą otrzymałam od Alledrogeria. Wcześniej pokazywałam ją Wam  w tym poście.

A oto efekt:






Do wykonania makijażu użyłam: 

Twarz: 
podkład Astor Skin Match odcień 100
puder Max Factor  odcień 81
paleta Sleek Face Form od Alledrogeria
korektor: 
♥♥♥

Oczy: 
paleta Sleek Oh So Special od Alledrogeria (kolory: Bow, Gateau, Wrapped Up) 
baza pod cienie: MAC
eyeliner: Wibo  
tusz: Bourjois Ultra Curl 
kredka: Oriflame Smooth Definer 

♥♥♥
Usta: 
szminka: Rimmel, Asia 007


Mam nadzieję, że makijaż się spodoba :) 


♥♥♥
Tekst: K., Photo: A.


31 komentarzy:

  1. Piękny makijaż;) mialam wczoraj bardzo podobny na sobie:)
    Boska czapa;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda cudnie, bardzo lubię taki :) Ja też zamówiłam właśnie tą paletkę i czekam z niecierpliwością :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kosmetyki ; DD


    new post



    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż a zwłaszcza oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku, prześliczny! też chciałabym się tak umieć umalować ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny, pasuje do Cb ;) zapraszam na ---> www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne oczko! pasuje Ci taki make up :)
    pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż :>

    artystycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny makijaż :)
    a czapka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty żartujesz, tak? oczywiście, że makijaż się podoba. i to bardzo (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taką samą paletke sleeka i jest moja ulubioną!!! Makijaz cudowny!!! Idealny!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. czapa super, ślicznie wyglądasz :) oczywiście, ze makijaż się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale przepiekna czapa
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    z całusami:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny ten makijaż *.* bardzo ładnie ci w fioletowym ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz cudownie! :*
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. co za makijaż!!!! wow! od razu rzuca się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny makijaż i czapa ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowny makijaż, też bym tak chciała umieć :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Niczym Rosjanka w tej czapie ! Prześlicznie :*



    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  20. ale Ci ładnie w tej czapie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny makijaż <3 A o tej paletce marzę <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny makijaż! Super wyglądasz!!:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny makijaż, fajne, naturalne kolory.....

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny makijaż

    obserwuje i liczę na to samo:)

    zapraszam: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny makijaż :) Nie zmarzłaś podczas robienia zdjęć?;>

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie Ci w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz;) Z przyjemnością dowiemy się co sądzicie o naszych postach i blogu.
Jeśli nas obserwujesz, napisz w komentarzu- na pewno się odwdzięczymy:)

Pozdrawiamy: Klaudia i Anita!