27 lutego 2013

Alledrogeria// Sleek//Recenzja

Hej!

Dzisiaj mam dla was recenzję kosmetyków, które testuję wraz ze sklepem Alledrogeria.pl. Są to:
- paleta Sleek 'Oh So Special'
- zestaw do konturowania Sleek ' Face Form" w odcieniu Fair
-  róż Sleek   w odcieniu Life`s a Peach 




Zdecydowanie najbardziej do gustu przypadła mi paleta, która już od dawna mi się marzyła. Na żywo prezentuje się o wiele lepiej niż na zdjęciach. Wiele komentarzy już przeczytałam na ich temat na różnych blogach i teraz sama mogłam się przekonać jak sprawują się nie tylko cienie ale także inne produkty Sleek. 





Jeśli chodzi o paletę to celowo nie robiłam swatchy, gdyż w Internecie łatwo  je można znaleźć i zobaczyć. Mogę za to potwierdzić opinię innych dziewczyn  na temat dobrej pigmentacji cieni. Kolory po  nałożeniu  nie są wyblakłe, pigmentacja jest  naprawdę świetna. Plusem jest to że większość cieni w palecie jest  matowa  a tylko kilka błyszczących.  Po nałożeniu ich  na bazę, makijaż utrzymał mi się bez poprawek prawie cały dzień. Niektóre dziewczyny skarżą się także na osypywanie cieni pod powiekami. Myślę, że zależy to od sposobu ich  nakładania gdyż mi podczas robienia makijażu cienie się nie osypywały. Mogło tak być dlatego, że ja cienie wklepuję pędzelkiem. Cienie zapakowane są w piękną kasetkę, naprawdę warte są swej ceny. Cena: 32,90zł.

Jeśli chodzi o zestaw do konturowania to i tutaj znalazłam wiele plusów. Przede wszystkim w jednym miejscu mamy skupione mamy aż 3 kosmetyki: róż, bronzer i rozświetlacz, co przede wszystkim jest bardzo praktyczne. Wszystkie mają bardzo przyjemną jedwabistą konsystencję i dobrze się je nakłada. Wybierać możemy z szerokiej gamy kolorystycznej. Podobnie jak cienie są bardzo dobrej  jakości, a makijaż wykonany przy pomocy tej paletki utrzymuję się z niewielkimi poprawkami przez cały dzień. Każdy z  kosmetyków z tej paletki  ma wymiar 5 x 3 cm - jak na bronzer czy róż to bardzo dużo, więc wystarczy  na dłuższy czas. Ponadto bronzer jest  matowy w przeciwieństwie do różu, który  posiada rozświetlające drobinki, co zdecydowanie jest na +.   Cena: 44zł. 





Ostatnią rzeczą jest róż. Mój  ma odcień Life`s a Peach. Róż  jest  matowy, nie zawiera rozświetlających drobinek, które posiada róż z palety Face Form i ma troszkę inną konsystencję, nie jest tak satynowy.  Mi bardziej odpowiada  róż  z potrójnej paletki, ale to zależy akurat od osobistych preferencji :) Aczkolwiek tak jak w przypadku innych kosmetyków Sleek, tak i tutaj możemy wybierać spośród szerokiej gamy odcieni, więc na pewno znajdziemy swój odcień. Cena: 19 zł. 





Podsumowując, produkty Sleek to kosmetyki bardzo dobre jakościowo, warte swojej ceny. Oczywiście dla osób, które rzadko się malują może stanowić to troszkę większy wydatek, lecz jeśli ktoś ma zamiar używać ich często to zdecydowanie warto zainwestować .





28 komentarzy:

  1. mnie już od dawna marzy się ta paletka :)mam nadzieję, że w końcu uda mi się kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze w końcu kupić tę paletkę, tak długo mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Noo :) ta paleta ma śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wlasnie zastanawiam sie nad zakupem palety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaadna:D Gdybym się wiecej malowała to bym się skusiła ale tak to by sie zmarnowała tylko :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna paletka :) muszę sobie taką kupić...

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam!!!te kosmetyki są super i w dobrej cenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym spróbowała na nich coś pomalować:) Ciekawa jestem efektów przy pracy nad makijażem:) Może już ktoś próbował coś fajnego zrobic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próby już były, efekty niedługo na blogu :)
      K.

      Usuń
  9. Paletka ze sleeka to coś, o czym marzę od dawna...

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam paletki ze sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale wspaniałości♥ ♥ ♥ ♥ Z POZDROWIENIAMI,OLA

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacja!!


    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne rzeczy! :) Aż sama bym chętnie je zrecenzowała... ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę takiej kolekcji :) sama zastanawiam się nad kupnem Au Naturel

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam kosmetyki sleek są świetne i tanie, nie rolują się, nie obsypują. Dla mnie są wręcz idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. też bym chciała takie mazidła :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Paletke Sleeka mam jedną, super cienie :D
    Zestaw z różem i bronzerem chętnie bym przyjęła no i oczywiście Life'a a Peach jest cudownym kolorkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten zestaw do konturowania :) Może się skuszę jak wpadnie jakaś wolna gotówka :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna paleta zarówno do delikatnych makijaży dziennych, jak i do nieco bardziej wieczorowych, sama uwielbiam kosmetyki Sleeka i używam ich na codzien. ;-) buziaki i zapraszam do mnie w wolnej chwili!! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Już jakiś czas zastanawiam się nad zakupem właśnie tej paletki, ma bardzo fajne kolory. :)
    A teraz podoba mi sie jeszcze zestaw do konturowania... nie wiem czy mój portfel to wytrzyma!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zabieram się do kupna od jakiegoś czasu :) ale to jest właśnie moje szalone zdecydowanie :)
    Świetny blog :) Obserwuję z radością :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Marzy mi się ta paletka <3
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak o paletkach ze Sleek chyba każdy zbierał:) Również zamierzam się zaopatrzyć:) Dodaję Cię do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz;) Z przyjemnością dowiemy się co sądzicie o naszych postach i blogu.
Jeśli nas obserwujesz, napisz w komentarzu- na pewno się odwdzięczymy:)

Pozdrawiamy: Klaudia i Anita!