3 kwietnia 2013

Shining Star

Hey!
Nie wiem jak Wy ale ja mam nadzieję, że to już ostatnie zdjęcia w tej jakże pięknej, jednak już znudzonej zimowej scenerii.
Tym razem postanowiłam zmienić wygląd jednej z moich sukienek. Dzięki złotemu sweterkowi, który miałyście okazję zobaczyć na blogu już niejeden raz, udało mi się odświeżyć i nieco urozmaicić zwykłą czarną sukienkę. Do tego mój ulubiony kożuszek z Bershki. Podczas wyprzedaży zastanawiałam się nad jego kupnem z tego względu, że myślałam, że będzie leżał w szafie i czekał do kolejnej zimy. Jak widać jak na razie bardzo się przydaje...








|sukienka/dress: River Island |buty/shoes: Stylepit.pl | kurtka/jacket: BSK | sweter/jumper: sh | kolczyki/earrings: H&M |

Tekst:A., Photo:K.

95 komentarzy:

  1. Super. Bardzo ładna kurtka :D

    Dodałam się do obserwatorów. :p

    POZDRAWIAM
    Kladzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bosko :) Wszystko bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam i obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw bardzo przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz:) piękna kurteczka i fryzurka:) bardzo ci do twarzy w tym kolorze pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz.;) bardzo lubie takie połączenia.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz! świetne kolczyki!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pogoda musiała być męcząca, ale efekt boski *_*
    Genialna stylizacja <3

    http://lily-vegas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. love your earrings...so cool

    http://thelittlebigobsession.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Zimowo ale jak pięknie!
    Błyszczysz Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie:)
    Ciekawy blog - obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pogoda masakryczna :c
    Kożuszek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja! :) Kolczyki i szaliczek ;) wymiatają!

    Pozwolę sobie nieśmiało zaprosić do udziału w konkursie na moim blogu.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely jacket!! I like your hairstyle :)


    http://danadimitras.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz i macie prześliczny nagłówek :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz bardzo ładnie, kożuszek jest ekstra!!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. BARDO, ALE TO BARDZO PRZYJEMNY ZESTAWIK!
    aLE OCZYWIŚCIE KURTKA WYMIATA NAJWIEKSZYM STOPNIU!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha...nie umiem kożystać z CapaLk'a:)

      Usuń
  17. świetne połączenie, wyglądasz genialnie! może masz ochotę na wzajemną obserwację?:)
    http://crystallizedspirit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. moje kolory! bomba! :)
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  19. pieknie wyglądasz, szkoda że śnieg a nie wiosna ;(
    www.cookplease.blogspot.com zapraszam na spaghetti!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cool photos and nice look!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  21. amazing colours mix all toghether!!!
    Follow me on http://laviecestchic.blogspot.it
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. kożuszek śliczny, wyglądasz genialnie;)

    OdpowiedzUsuń
  23. You have a amazing style and I like your blog.

    Whatndomyounthink about following each other, let me know I follow back

    Glamupyourlifestyle.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz. Kolczyki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  25. te kolczyki są przepiękne, ale nigdzie już nie mogę ich dostać :-(

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądasz :) POZDRAWIAM !

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy blog. Fajne stylizacje :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  28. kożuszek jest zaje...! Kolczyki piękne :)

    wpadnij do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice outfit and like I see you have a snow. We only tuday havent.. But I dodnt know till.. Have a great day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. wspaniały zestaw
    a kolczyki bombowe:)
    zapraszam do siebie
    i oczywiście dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniale wyglądasz. Boskie kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna stylizacja ! fajny blog :)

    zapraszam do siebie i do obserwowania

    www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie! tylko przeraża mnie ten śnieg :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny sweter!
    Dziękuję za odwiedziny na blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie! Fajnie wygląda spadający śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  36. błyszczysz kochana :* mega stylówka!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wyglądasz, super sesja i ... kolczyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. No zima mogłaby już sobie pójść się.... wietrzyć ;) Super stylizacja, ten sweterek i kolczyki <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  39. ta spódnica jest genialna;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fantastyczna spódniczka!!! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  41. Rewelacyjna ta stylizacja! Ślicznie wyglądasz, a gwiazdki mimo, że duże to wyglądają bajecznie! Bardzo mi się podoba! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. nie przepadam za dużymi kolczykami ale tu wyglądają super :) zapraszam:

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też mam nadzieje , że to juz koniec tej zimy! Jedyne czego teraz chce jeżeli chodzi o pogode to słońca! Od razu bedzie wiecej inspiracji! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  44. great look honey, i really love ittttt

    xx

    OdpowiedzUsuń
  45. genialnie!!!! to jest to!! prawdziwa moda!!! przepieknie!!!
    ♥ ♥ ♥ z całusami, jak zawsze:)
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo podoba mi się kurteczka, o kolczykach nie wspomnę. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na post "Jak się ubrać za mniej niż 200zł?"
    Intent Blue :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jedyne co jest do bani w tych zdjęciach to... POGODAAAAAAAAAAAAA :(((

    //zapraszam do mnie.
    http://splitmyself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Great outfit,i love your jacket and verry nice shoes!
    Thank yoy for the nice comment on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  49. You look so amazing. I love the texture to your skirt and that scarf is beautiful.

    Tracy

    OdpowiedzUsuń
  50. What amazing pics and mix darling :D



    Baci ♥
    BecomingTrendy

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetna stylizacja! Dziekuje za odwiedziny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja mam nadzieję,że to już będzie koniec zimy:)

    Fajna stylizacja, kolczyki oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
  53. twoje kolczyki sa mega :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :)

    http://embui-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Fantastyczny zestaw, buty miazga! Pieknę zdjęcia takie w śniegu <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Kurtka cudowna :))
    Obserwuję ! :))

    Zapraszam na mojego bloga i do polubienia mnie na facebook'u :) Dopiero zaczynam :)
    http://maylen15.blogspot.com/

    MAYLEN

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne kolczyki, a Ty w ogóle cudownie wyglądasz w tym zestawie:):)

    pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Kurtka jest sliczna :) ladnie sie komponuje z calym zestawem

    OdpowiedzUsuń
  58. Mega kolczyki :)

    Obserwuje :)


    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudna stylizacja. Kożuszek jest genialny! Bardzo podoba mi się blog, jest bardzo profesjonalny i przejrzysty. Z wielką chęcią będę tu zaglądać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Masz na sobie kurteczkę, którą wielokrotnie mierzyłam i ostatecznie nie kupiłam. ;c Teraz ŻAŁUJĘ, a patrząc na Ciebie i tą wspaniałą stylizację, kilkakrotnie bardziej żałuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetna stylizacja!
    Obserwuję Wasz blog, pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  62. this is such a lovely outfit! I love the starfish earrings! :)

    Jenn
    The Pink Lemonade Girl

    OdpowiedzUsuń
  63. kolczyki są odjechane :D
    Też mi się podobał ale jednak stwierdziłam że wole po oszczędzać ten rok i na zimę kupić prawdziwy kożuszek, a nie sztuczny :)

    OdpowiedzUsuń
  64. świetna stylizacja bardzo fajnie wyglądasz:)
    genialne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  65. wow,swietnie wygladasz! chetnie ubralabym to samo! :) dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo fajna stylizacja! Ciekawie Tu u Ciebie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetna stylizacja!obserwuje i zapraszam do mnie....

    OdpowiedzUsuń
  68. Oh, nigdy nie przestanę Tobą się zachwycać. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  69. Perfect outfit ! I love your jacket and your earrings are fabulous :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Dziękuję za komentarz :)
    Bardzo fajna stylizacja :) ładne z Was dziewczyny, obserwuję Wasz blog.

    http://womanlinesska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz;) Z przyjemnością dowiemy się co sądzicie o naszych postach i blogu.
Jeśli nas obserwujesz, napisz w komentarzu- na pewno się odwdzięczymy:)

Pozdrawiamy: Klaudia i Anita!