26 stycznia 2013

Senze Shoes

Hey!

Zima nadal nas nie opuszcza, więc robienie zdjęć przy takiej pogodzie jest nie lada wyczynem zwłaszcza, gdy chcemy w pełni pokazać swoją stylizację. Jednak po dzisiajszej sesji stwierdzam, że pruszący śnieżek wspaniale prezentuje się na zdjęciach , choć bywa i tak, że to właśnie on wysuwa się na pierwszy plan ;) W pokazanej stylizacji pierwsze skrzypce grają botki zakupione w internetowym sklepie StylePit. Piękne i mega wygodne od razu podbiły moje serce;) Buty doskonale prezentują się nie tylko w niewymuszonych i swobodnych stylizacjach, ale też i w parze z klasyczną elegancją. Dziś postanowiłam wybrać drugą opcję i założyć je do bluzeczki z koronką, której towarzyszy skórzana kamizelka, carmelowego płaszczyka oraz metalicznych spodni.  Mam nadzieję, że stylizacja przypadnie Wam do gustu! Zapraszam do obejrzenia zdjęć! ;)

Jeśli chcecie przeczytać moją opinie odnośnie sklepu StylePit odwołuje Was do poprzedniego posta!




|spodnie/pants: H&M| bluzka/blouse: H&M | płaszcz/coat: New Yorker | kamizelka/vest: sh| buty/shoes: StylePit|

Tekst: A. Photo: K. 

96 komentarzy:

  1. Jeden z moich ulubionych zestawów tutaj! Buty są super, ale ta bluzeczka podoba mi się jeszcze bardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia <3
    zapraszam do mnie do komentowania :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja, bardzo podoba mi się płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny look ;)

    http://addifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam.. :) Taki wiatr a Ty tak dzielnie robisz dobrą minę do złej gry :D
    Zestaw super ! Bardzo mi się podoba i pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj rzeczywiście było to trudne, ale jakoś dałam radę;) Dziękuje za miły komentarz i pozdrawiam !

      Usuń
  7. swietna stylizacja, buty bardzo mi sie podobają, ale najbardziej urzekły mnie te spodnie. zwyczajne, proste.. ale kurde fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz! Ładny masz płaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Zgadzam się z Tobą, śnieg pięknie wygląda na zdjęciach! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się takie połączenie kolorów :)
    beż i czerń - elegancja!

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi się najbardziej podoba bluzeczka...chociaz ja takich nie lubie...to na tobie wyglada genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne buty i płaszczyk ;) cudnie wyglądasz w jasnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  13. buty i płaszczyk są obłędne. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem totalnie zauroczona Twoimi butami. Przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super butki, ale zapinaj się bo zimno! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi sie stylizacja, calkowicie w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki :)
    Fajowe te buty !
    Pozdrawiam oraz Zapraszam.

    Proszę polub mój Fanpage na Facebooku:
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna bluzka, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. pieknie wyglądasz, a botki są wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  20. cudny zestaw,a Ty slicznie w nim wygladasz!!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuje :)
    bardzo fajna stylizacja :) podoba mi sie Twoja bluzeczka :)
    pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny płaszcz !
    Świetne buty !
    Świetna bluzka !
    A wszystko razem tworzy genialną stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  23. snieg we wlosach;) slicznie wygladasz i cudna bluzeczka;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyznaje, te buty skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie skomponowana sylwetka ! bluzeczka jest cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Płaszczyk! Jest mega! :) Bluzeczka jakoś mniej do mnie mówi ale może w jakiejś innej stylizacji mnie urzeknie :)

    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    plus dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuje za miły komentarz;**
    Stylizacja świetna, bluzka jest cuuudowna;))
    Pozdrawiam gorąco

    Obserwuję oraz zapraszam do obserwacji: http://www.myfashioonstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna wyglądasz i masz super figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne stylizacja i Ty piękna! Bluzka jest genialna!

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne fity dodajecie :)
    obserwujcie - luxury-diamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. przepięknie wyglądasz!
    świetny płaszcz i bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne te buty.
    Brr.. Ja bym zamarzła xd


    +obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  33. wow !
    w 100% trafiłaś w mój styl!
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna jesteś :D świetna stylizacja :) Pozdrawiam cieplutko ♥ Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny set. Płaszczyk i bluzeczka super :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. znakomicie dobrane, świetna stylizacja

    zapraszam do siebie

    czarno-to-widze.blogspot.com


    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. znakomicie dobrane, świetna stylizacja

    zapraszam do siebie

    czarno-to-widze.blogspot.com


    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. piękny zestaw w pięknych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  39. wow wyglądasz super <3 wybrałaś śliczny odcień brązu <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. zmarzłabym :D ale bardzo ładnie się prezentujesz :)) obserwuję, podoba mi się tu! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. urocza jest ta bluzka i swietny płaszcz! Super wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. bluzka jest śliczna i Twój makijaż jest taki staranny i elegancki:)
    Bardzo mi się podoba ten blog, więc obserwuję (tylko informuję;) )

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny zestawik, bluzeczka jest przecudna!:)

    Dzieki za odwiedzinki!
    PS. Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;))
    Ślicznie wyglądasz Kochana - uwielbiam takie delikatne stylizacje ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;))

    OdpowiedzUsuń
  45. Nice outfit!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. super zdjęcia śnieg dodaje uroku :D nawet gdy jest na 1 planie

    OdpowiedzUsuń
  47. wow nice outfit & look! love the coat !!!<3
    maybe we follow each other!?
    let me know :)

    www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  48. buty piękne:)bluzeczka bardzo stylowa

    OdpowiedzUsuń
  49. buty są swietne! +obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny masz płaszcz :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Pięknie wyglądasz w sesji zimowej :) Zapraszam również do mnie : http://kraina-kwiatow-i-smakow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Podoba mi się :-)
    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo fajne zestawienie!!!!
    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha-Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fajne zestawienie!!!!
    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha-Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Buzka przepiękna <3 uwielbiam takie 'romantyczne' i delikatne:) zapraszam do siebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jestem zauroczona bluzką ! :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  57. Podoba mi się bardzo zestaw,moje ulubione połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Hello beautiful, you are very pretty! I love the outfit... and sweater (L)...

    Visit my blog and participate in the giveaway, you can win free sunglasses! :)

    A kiss from Stylish love

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczny płaszczyk :)
    dodaję do znajomków ;>

    OdpowiedzUsuń
  60. piękny zestaw <3
    Buziaki
    Lille fashion

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz;) Z przyjemnością dowiemy się co sądzicie o naszych postach i blogu.
Jeśli nas obserwujesz, napisz w komentarzu- na pewno się odwdzięczymy:)

Pozdrawiamy: Klaudia i Anita!