13 listopada 2012

Golden autumn in a gold sweater

Hej! Dzisiaj chciałabym wam pokazać mój najnowszy nabytek, który całkiem niedawno zawitał w mojej szafie, a jest to złoty sweterek. Marzył mi się taki już w zeszłym roku, jednak jego zakup jakoś nie doszedł do skutku. Dopiero całkiem nie dawno udało mi się znaleźć taki sweterek w sh:). Mam kilka swoich ulubionych kolorów, ale ciągle uważam, że żaden zestaw nie dorówna takiemu, w którym jedna z rzeczy jest w kolorze złota. Wydaje mi się, że takie zestawienia są o wiele ciekawsze:) 

A wy jak sądzicie? Jesteście fankami złotego koloru czy raczej za nim nie przepadacie?












 | sweter/jumper: sh | buty/shoes: nn | spódniczka/skirt: sh | kurtka/jacket: sh | pierścionki/rings: H&M |kolczyki/earings: H&M

Tekst: A., Photo:K.

73 komentarze:

  1. Całość mi się bardzo podoba - sweterek jak najbardziej na plus :) Mam taki sam naszyjnik, widzę, że Tobie też się odwija na drugą stronę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem fanką złota, ale w formie dodatków. Nigdy nie myślałam o takim swetrze, ale widzę, że to bardzo fajnie wygląda!

    Pozdrawiam i obserwuję,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Super set! Sweterek i spódniczka świetne!!! Idealnie zestawiłaś całość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście lubię ten kolor, świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio się do niego przekonałam, kiedyś wolałam srebrny ;D A tą spódniczkę uwielbiam od zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne połączenie swetra i spódnicy

    OdpowiedzUsuń
  7. super sweterek :) bardzo mi się podobaja złote bluzki czy właśnie swetry ale niesety niezbyt mi w takim kolorze do twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko idealnie wygląda!
    Bardzo mi się w takim wydaniu podobasz;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no no no wyglądasz rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się złoty ;)
    wyglądasz niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny naszyjnik i pierścionek :]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny sweter, nie wylicytowałaś go ostatnio na allegro? Ostatnio taki licytowałam, ale się nie udało, byłby to niezły zbieg okoliczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku ale mi sie podoba ten zestaw!!!! Az nie moge się napatrzeć!!! Sweterek cudowny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. złoto jak najbardziej :)
    i plus za fryzurę :)

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za miły komentarzyk :)
    Świetnie wyglądasz :) super spódnica i kolczyki :)

    Obserwuję :)
    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna spódniczka i Płaszczyk. I ten pierścionek *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. wczesniej kiedy bylam mlodsza zloty wydawal mi sie blee;P ale teraz uwielbiam i patrze tylko za zlotymi dodatkami:)swietnie wyglada a sweterek ok warto bylo zaczekac:)
    mam taki sam naszyjnik i mam pytanko nie odkleja ci sie to czarne ? mi ostatnio odpadlo:/ wrrr
    dodaje do siebie bo swietny blog:)
    dzieki za odwiedzinki:) zapraszam czesciej

    OdpowiedzUsuń
  18. spodniczka super, uwielbiam koronke ! <3

    pozdrawiam :*
    http://mish-mash-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi there, you have a great blog and fantastic style, I really like it :)
    thank you for your visit, I was hoping we can follow each other, so I'm following you now via gfc and fb page and if you would like to follow back please be free :)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. swietne!
    super stylizacja :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ubrania w kolorze złotym ; >
    Świetna stylizacja . Elegancka i kobieca
    obserwuje i zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, wszystko bardzo ładnie dopasowane. Ślicznie wyglądasz:)

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny sweterek! :)
    Mam taki sam naszyjnik - bardzo go lubię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Po prostu wow!
    Kilka Twoich postów przejrzałam i spodobało mi się u Ciebie, wiesz? Dodaje do obserwowanych! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. thanks for your comment but I don't understand polish!
    kisses
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczny, sliczny, sliczny sweter! <3

    Dodalam sie do obserwatorów, liczę na rewanż :*
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja :) a spódniczka cudowna :)
    Dodaje do obserwowanych :)
    Pozdrawiam :)
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny sweter ale spodniczka SUPER
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładny sweterek i fajna fryzura :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Buty i spódniczka są cudowne!
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna stylizacja, boskie kolczyki i wgl wszystko ach ! :D
    Tak sobie przeglądam Twojego bloga i dochodzę do wniosku, że masz naprawdę wspaniały styl i fenomenalny gust !
    Twoje zestawy nie są banalne , ale też nie przesadzone , no po prostu cudo :)
    Oczywiście dodaję do obserwowanych i będę wpadać częściej !! ;**

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie, osobiście za złotem nie przepadam, choć muszę przyznać, że i sweter i dodatki prezentują się na Tobie wyśmienicie. :) Zmieniłabym jedynie spódniczkę, ale to rzecz gustu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. do złota zaczynam się przekonywać, zawsze wolałam srebro...fajny zestaw...sweterek naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuje za przemiły komentarz ! : D
    Sweterek bardzo mi się podoba ,chciałabym go znaleźć w swojej szafie : P
    Jeśli chodzi o złoto u mnie jak najbardziej, ale dawkowane w małych ilościach-jeden akcent.
    Pozdrawiam i Obserwuje♥

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam ten naszyjnik sama go mam

    OdpowiedzUsuń
  36. wow you look so pretty, amazing complements!!

    www.tomelessismore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Rewelacyjne rzeczy :) Nie mogę uwierzyć,że z sh :) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
    Ja za złotem nie przepadam, zdecydowanie wolę srebro, chociaż zauważyłam, że chyba zaczynam się malutkimi kroczkami zbliżać do polubienia złota, ale jedynie jako koloru biżuterii. Niestety srebrne i złote ubrania nie za bardzo do mnie przemawiają, ewentualnie jakieś małe akcenty typu ćwieki, perełki, kokardki czy szew szyty złotą nicią .
    Wpadł mi jednak w oko Twój pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  39. wspaniale. koronkowa spódniczka jest niezwykle kobieca. bosko
    ♥ pozdrawiam:* ♥
    ola

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo fajny zestaw :D uwielbiam takie spódniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  41. ostatnio też tak mam, że jak czegoś chcę, to znajduję to w sh :)
    świetne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo miło patrzy się na twoją stylizację

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo fajny look;)
    świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. fajne połączenie swetra i koronki:) po prostu pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Cool look, dear!

    xxx
    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. jakie perełki znajdujesz w sh, świetne!
    a ta gwiazdka mi przypomina święta:))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny zestaw, bardzo podoba mi się sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  48. kocham swetry, a Twój od dzisiaj należy d jednych z moich ulubionych. ;D

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne ubrania.;)
    Zapraszamy do nas w wolnej chwili.;P

    OdpowiedzUsuń
  50. Ślicznie! Na dodatek z sh - nie do uwierzenia!
    P.S. Bardzo dziękuję za komentarz :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wspaniała stylizacja! Uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  52. całość na duży plus. podoba mi się =]

    OdpowiedzUsuń
  53. Ojej jak tu wszystko jest fajnie dobrane! Bardzo mi się podoba, chciałabym Cię w tej stylizacji zobaczyć na żywo! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Genialny zestaw. Wprawdzie gwiazda w uchu do mnie nie przemawia, ale po za tym świetnie

    pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  55. wow, śliczna spódnica i buty <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. połączenie swetra i spódniczki jest genialne! ;d

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam takie zestawy, wyglądasz cudownie!:))) Świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zestaw jest CUDOWNY!!! też uwielbiam złoto!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz;) Z przyjemnością dowiemy się co sądzicie o naszych postach i blogu.
Jeśli nas obserwujesz, napisz w komentarzu- na pewno się odwdzięczymy:)

Pozdrawiamy: Klaudia i Anita!