12 października 2012

GOLD

Hej! Nie wiem jak jest u Was, ale mnie już pogoda nie rozpieszcza. Jest zimno, ponuro i strasznie wieje. Dlatego dzisiaj na poprawę humoru postanowiłam dodać fotki, zrobione jakieś 2 tyg temu, gdy słoneczko jeszcze przyjemnie grzało, a na zewnątrz dało się wyjść bez kurtki i szalika.

Pasiaste legginsy już raz widzieliście na blogu, podobnie jak jeansową koszulę jednak ona pojawiła się już tutaj wiele razy. To NIESAMOWITE jak jedną rzecz można wykorzystać w wielu różnych zestawieniach :)

Uwielbiam gdy coś się błyszczy, stąd też złota bokserka widoczna na zdjęciach. 

Kocham taki styl<3. A Wy, co o nim sądzicie?

  Jeśli podoba się Wam nasz blog, to miło Nam będzie jeśli dołączycie się przez GFC (Dołącz się do tej witryny...)lub polubicie nas na Facebooku :)
     

















| jeansowa koszula/ shirt: sh | koturny/shoes: nn | top: River Island | kolczyki, naszyjnik/ earrings, bracelet: allegro |



Tekst: A., Photo: K.

23 komentarze:

  1. To chyba wszędzie jest tak samo zimno,szaro i ponuro ;( A spodnie strasznie mi się takie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw :) Mam bardzo podobny top :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie cały czas niemal mróz ;/ Dopiero teraz widać trochę słońca :)
    Myślę, że ten zestaw jest świetny (i to właśnie na taką pogodę jaką mam teraz)! :)
    Też lubię błyszczące rzeczy :3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, u mnie tez jest zimno i brzydko, dlatego wrzuciłam zdjęcia z wiosny, tak dla poprawy humoru :]
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super, ta bluzeczka jest super szczególnie na jakieś imprezy ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zestawienie! ;) złota bokserka wygląda idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ta bluzka jest swietna, sama bym taka chciala, RI nie zawodzi.:) pozdrawiam, Nicole :))

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie tu u ciebie:) stylizacja jak najbardziej na tak:) jedyne co bym zmienila to top pod dzinsowa koszula, badz legginsy, albo to albo to... ale poza tym jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, złoty kolor dodał jej nieszablonowości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za odwiedziny i komentarz!:) Stylizacja jest świetna a przede wszystkim oryginalna:) Zapraszam ponownie do mnie:) W tygodniu nowy post;)
    Pozdrawiam Was dziewczyny:):) http://jestemvanessa.blogspot.com/

    PS Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba całość. Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie - uniquevisionofbeauty@gmai.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny jesteście strasznie podobne, nie mogę Was rozróżnić. Blog b. inspirujący:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja, szczególnie urzekły mnie legginsy i buty, są niesamowite! miło popatrzeć na takie słoneczne zdjęcia, szczególnie jeśli porówna się je do tego co można zobaczyć teraz za oknem. ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna jestes<3
    obserwuje i zapraszam do siebie;)
    mr-joeblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Legginsy w pionowe pasy ?? SZAŁ CIAŁ :)
    ekstra !

    dzięki za odwiedziny :* buziak !

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz;) Z przyjemnością dowiemy się co sądzicie o naszych postach i blogu.
Jeśli nas obserwujesz, napisz w komentarzu- na pewno się odwdzięczymy:)

Pozdrawiamy: Klaudia i Anita!